Osvrt na jesenji dio prvenstva u fudbalskim ligama: Nadmoćne fudbalerke Drine, podbacili fudbaleri Drine – Budućnost i Tabanci blistali

FUDBAL

Završen je jesenji dio prvenstva u fudbalskim ligama Republike Srpske. Fudbalerke Drine, osvojile su ubjedljivo prvo mjesto u Prvoj ligi Republike Srpske, sa velikim izgledima da se vrate u Premijer ligu BiH. Mnogo više se očekivalo od muške ekipe Drine u Prvoj ligi, koja je tek pobjedama u posljednja dva kola popravila utisak i plasman.

Blistala je ekipa Budućnosti iz Pilice, koja je prva presjekla vrpcu na drugoligaškom Istoku. Veoma uspješni, bili su i fudbaleri Tabanaca, koji su osvojli drugo mjesto u Regonalnoj ligi grupa Istok.

Vaš Shooter!

U Područnoj ligi, grupa Birač, Branjevo je bilo najupsješnije od zvorničkih ekipa i osvojilo treće mjesto.

Fudbalerke Drine, nakon napuštnja Premijer lige, uspješno su nastavile takmičenje u Prvoj ligi Republike Srpske. One su ubjedljivo osvojile prvo mjesto sa 15 boodva. Postigle su svih pet pobjeda, bez ijednog poraza i neriješenog rezulata. Gol razlika je bila 20:4. Po četiri gola postigle su Marija Janjić i Nina Jevrić, a po tri Zorana Stankić i Martina Vidović. Ovaj klub od osnivanja uspješno vode treneri Goran Petrović i Zoran Tomić.

Muška ekipa Drine, osvojila je 19 bodova i u grupi sa Slavijom, Borcem i Slogom dijeli pozicije od devetog do 12 mjesta. Zbog najslabije gol razlike u odnosu na ovu četvorku, Zvorničani su na kraju jesenje polusezone na 12. mjestu. Počelo je pobjedom nad Ljubućiem i remijem u Janji. Pobijeđen je i jesenji prvak, ekipa Rudar Prijedora, a onda je nastupio period loših igara i rezultata. Doživljen je šokantan poraz od Kozare u Zvorniku, a nastavilo se sa porazima u gostima od Sloge, Modriče i Slavije.U međuvremenu je sedam puta Drina igrala neriješeno, gdje su izgubljeni mnogi bodovi.

Zbog slabih rezultata došlo je do smjene trenera Mila Malanovića, što je doprinijelo da se u posljednja tri kola osvoji sedam bodova uz značajan remi protiv favorizovanog Leotara u gostima. Utisak i plasman je popravljen pobjedama nad Borcem iz Kozarske Dubice u Zvorniku i nad Jedinstvom u gostima. Na posljednja dva meča na klupi je kao trener sjedio Miodrag Jevtić.

Zvorničani su postigli 18, a primili 20 golova. Najbolji strijelac ekipe, a rekli bismo i igrač bio je Novica Marković sa 5 golova. Među boljim igračima bili su i Aleksadar Ilić, Aleksandar Kikić, Dimitrije Tvrdišić i golman Dalibor Drakulić.

Auto centar „IN“ Vlasenica
➡️➡️205/55 R16❗❗
🌡❄❄❄❄❄❄❄
92 km.🤝

Šanse za sam vrh su izgubljene, ali ako se zadrži ovaj igrački kadar i rješi pitanje trenera, Drina bi na proljeće mogla da se bori za neko mjesto pri samom vrhu tabele.

Fudbaleri Budućnosti iz Pilice, zablistali su u Drugoj ligi, grupa Istok, osvajanjem prvog mjesta. Piličani su osvojili 30 bodova sa 10 pobjeda, pet poraza i nijednim neriješenim rezultatom. Ovo je rezultat dugogodišnjem igranja u istom sastavu sa dobrom organizcijom kluba. Najbolji strijelac ekipe je Dragan Vasiljević sa osam golova, a četiri je postigao štoper Rade Lukić.

U Regionalnoj ligi, grupa istok, odličan rezultat postigla je ekipa Tabanaca, osvajenjem drugog mjesta na tabeli. Uz Slogu iz Gornjeg Crnjelova, koja je ubjedljivo prva, Tabančani su odmakli šest odnosno sedam bodova ekipama Trnovice i Podrinja.

Vaš BP Diskont!

Ekipa je dobro vođena sa klupe od strane trenera Vidoja Đurića. Ton igri Tabanaca daju kapiten Siniša Milić, Bojan Stevanović, kao najbolji strijelac sa 8 golova i Jovan Tanacković, koji je postogao 4 gola. Jedinstvo i Lokanj će se sa 17 bodova boriti za opstanak, a čini se da je ekipe Čelopeka sa svega šest bodova već otpisana iz ovog ranga takmičenja.

U Područnoj ligi, grupa Birač, na prvom mjestu su Polet iz Kravice i Birač iz Dervente sa po 22 boda. Najbolje plasirana zvornička ekipa je Branjevo sa 19 bodova na trećem mjestu. Fudbaleri Radničkog iz Karakaja su završili na posljednjem mjestu. Dobra vijest je da je ovaj klub nakon prestanka sa radom i napuštanja takmičenja oživio i nastavio takmičenje od posljednjeg ranga.

(Za infobirac.net – D. Gajić)